249,00 zł
289,00 zł
Koszt i czas realizacji
W momencie złożenia przez Państwa zamówienia natychmiast jest przekazywane do magazynu gdzie w czasie do 48h zostaje skompletowane zapakowane by móc trafić do Państwa domów w ciągu kolejnych 2-5 dni roboczych w zależności od wybranego przewoźnika. Gdy składają Państwo zamówienie powyżej 250zł wysyłamy je do Państwa na swój koszt.
Przewoźnik |
Kwota |
Czas realizacji* |
Paczkomaty |
9,90 |
2-3 dni |
Kurier InPost |
12,00 |
2-3 dni |
Kurier InPost pobranie |
15,00 |
2-3 dni |
Kurier DPD |
15,00 |
2-3 dni |
*podane dni są dniami roboczymi, które w przybliżeniu gwarantuje przewoźnik. Firma Oliver nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia, leżące po stronie przewoźnika po wydaniu z magazynu towaru.
GDY PACZKA JEST USZKODZONA
Jeżeli nie ma możliwości spisania protokołu z kurierem, prosimy wypełnić protokół elektroniczny dostępny na www.dpd.com.pl/protokol. Protokół należy sporządzić w możliwie najszybszym czasie od dostawy. Dla szkód widocznych z zewnątrz w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od dostawy. Prosimy o dołączenie do protokołu zdjęć obrazujących zabezpieczenie przesyłki oraz rozmiar szkody. Informujemy, że sporządzenie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej. Po spisaniu protokołu szkody należy złożyć oficjalną reklamację dołączając do zgłoszenia protokół elektroniczny oraz zdjęcia.
CO ZROBIĆ GDY PRZESYŁKA SIĘ OPÓŹNIA
Status przesyłki można sprawdzić na podstawie numeru listu przewozowego kontaktując się telefonicznie z firmą doręczającą lub wprowadzając numer przesyłki na stronie kuriera lub w przypadku paczkomatów otrzymują go Państwo drogą mailową lub sms.
DPD: tel. 22 577 55 55, śledznie przesyłki DPD >
Paczkomaty InPost: tel. 722 444 000, śledzenie przesyłki InPost >